Hogy is van ez?

Hogy is van ez?

Az esküvő

2019. október 29. - GTRich 1400

Tegnap este (2019.10.28) egy esküvőn jártam.

Tudom nekem is kicsit furi volt, hogy miért éppen hétfőn, de ezen sokat nem gondolkodtam. Salgótarjánban tartották és elég különc helyszít választottak, mert a város központjában lévő vasútállomáson volt a party része.

Sajnos nem tudom, hogy ki hívott meg, de biztos nagyon kedves barátom volt, mert egy idő elteltével már nagyon ölelgettük egymást. Persze ezt kicsit kétlem, mert igen kevés barátot tartok számon. :)

Ami kicsit szintén fura volt, hogy elég illusztris vendégek voltak, mint pl. Mark Wahlberg, Kate Hudson és a személyes kedvenc. Matt LeBlanc.

Különben szintén furi volt, hogy nem emlékszem, hogy jutottam el az esküvőre, mert délután még hazamentem munkából, de nincs az emlékeim között, hogy jutottam el Salgótarjánba.

Szó, mi szó, Mark Wahlberg (korábbi nevén: Marky Mark) meglepően jól beszélt magyarul - mondhatnám folyékonyan és akcentus nélkül. Annyit kért, hogy a selfie-ket amiket készítettünk, azt nem osszam meg a közösségi oldalakon, mert nemigazán szereti.

mark_wahlberg.jpg

Kate Hudson nagyon csinos volt és a sok-sok story közben, mint a Fekete Obelix előadott egy magánszámot. Pontosabban megevett egy 20 méter hosszú vasúti sínt.

kate_hudson.jpg

Itt már kezdtem gyanakodni, hogy valami gond van az elmémmel, de különösebben nem terheltem magam vele.

A legjobban Matt LeBlanc-al társalogtam, mert találtunk egy közös témát - a hajózást. Mint kiderült megszállott hajós és most is a Balatonon tárolt nagyméretű, motoros hajójával érkezett Salgótarjánba a Tarján-patakon. Ez is kicsit bizarrnak tűnt, de gondoltam, hogy az elfogyasztott alkohol és jókedv mondatta ezt vele.

Különben meg miért tartana Matt LeBlanc a Balatonon egy hajót? Miért pont a Balatonon? Nyűgös projekt, mert  motoros hajót a Balcsin üzemeltetni "okossághoz" kötött. Plusz a Balaton nagyon nincs összeköttetésben a Tarján-patakkal :), plusz a patakon nem, hogy hajó, de egy deszka sem nagyon úszik. :)

Rengeteg közös szelfit csináltunk és azt hiszem, hogy egész jól összebarátkoztunk.

Erre azt hallom az én drága feleségemtől, hogy "Maaaccckkkkkóóóóó, Maaaccckkkkkóóóóó, jó reggelt!"

Így hiába kerestem a közös képeket Matt LeBlanc-al, nem találtam a telefonomban. Így ezzel a hajózós képével kell megelégednetek. :)

 top_gear_s24_ep_4_matt_leblanc_boat_race_chris_harris_bugatti_youtubepreset_1920x1080_912734787539.jpg

...és, hogy mennyire tűnhet egy álom valóságnak? Hát ennyire...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gtrich1400.blog.hu/api/trackback/id/tr6915269790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása